Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł brutto
Cena uwzględnia rabaty
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia z przeglądarce.
- Szukaj
- Moje konto
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 zł bruttoCena uwzględnia rabaty
-
Artlantis - Równowaga podczas renderowania
2020-06-02 20:51:00
Prawie 1/3 naszego życia spędzamy w sypialni. Atmosfera w tym pomieszczeniu jest wyjątkowa, nie jest ani całkowicie ciemna, ani całkowicie jasna.
Jak znaleźć równowagę podczas renderowania w Artlantis?
Używaj obiektów umieszczonych na stronach, aby maksymalnie oświetlić pomieszczenie światłem z otoczenia. Możesz połączyć światło tła HDRI, źródła sztucznego światła i neonowy shader, aby uzyskać relaksującą atmosferę.
Poniżej film przedstawia cały proces pracy od modelu SketchUp do postprodukcji w Artlantis, a także ujawnia następujące umiejętności:
- Wykorzystanie wtyczki eksportowej Artlantis dla SketchUp Pro 2020.
- Ustawienia szkła półprzezroczystego.
- Tworzenie własnego shadera w Artlantis.
- Generowanie światła otoczenia za pomocą tekstury.
Jeżeli jesteś zainteresowany programem sprawdź Artlantis cena i jego możliwości sprawiają, że cieszy się ogromnym powodzeniem wśród klientów szukających oprogramowania do wizualizacji. Zaletą programu jest m.in: dostęp do biblioteki z dużą bazą, oraz licencja wieczysta.
Sprawdź wpis:
Twórczość w 3D z łatwością - Czym jest Sketchup?
Autor:Administrator Sklepu