Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia z przeglądarce.
- Biurowe
- Graficzne i multimedialne
- Narzędziowe
- Ochrona danych
-
Projektowanie
-
Projektowanie
- ActCAD
- Arcadia
- Arcon
- Archicad
- Artlantis
- Ashampoo
- AutoCAD
- AutoTURN
- Ares Commander
- BricsCAD
- Cad Decor
- CADprofi
- Chaos (V-Ray)
- CorelCAD
- Cubic Orb
- EliteCAD
- Enscape
- FLUID DESK
- GACAD
- Gardenphilia
- Gstarcad
- IMSI Design
- INTELLICAD
- KeyShot
- Maxwell
- Maxon
- Meblarz 3D
- MegaCAD
- LIFEcad
- Lumion
- Plants Kit
- PRO100
- ProgeCAD
- Rhino
- Render[IN]
- Simlab
- Sketchup
- Sketchup Pro + V-Ray
- Sketchup Pro + V-Ray EDU
- Sketchup Pro + V-Ray + Skatter
- Sketchup Pro + Artlantis
- Sketchup Pro - dodatki i rozszerzenia
- SU Podium
- Twinmotion
- PunchCAD
- Zwcad
- ZW3D
- 3D Coat
- 3DS Max
- Archiwum produktów
-
Projektowanie
Render[in] 3
Render[in] 3 - Silnik renderujący w pełni zintegrowany z SketchUp do tworzenia renderów w czasie rzeczywistym
Render[in] 3 - Stworzony przez Abvent R&D na bazie silnika fizycznego Artlantis, wtyczka Render[in] to silnik działający w czasie rzeczywistym, w 100% zintegrowany z SketchUp (od 2015 do 2021 na Windows i macOS 64 bity).
Umożliwia ona użytkownikom bezpośrednie korzystanie ze wszystkich funkcji Artlantis: globalne oświetlenie, podgląd w czasie rzeczywistym, stale wzbogacana biblioteka mediów... dla wysokiej jakości fotorealistycznych renderów 3D w rekordowym czasie.
Dla całkowicie naturalnej i tym samym szybkiej nauki, interfejsy menu i okna dialogowe ustawień (tekstury, materiały, lokalizacja projektu, heliodon, kamera, itp.) obu rozwiązań są podobne.
Render[in] oferuje rzeczywisty podgląd renderowanego modelu. Okno podglądu monitoruje wszystkie ruchy użytkownika i automatycznie wyświetla wprowadzone zmiany do renderowanego obrazu.
Render[in] umożliwia:
- szybkie tworzenie wysokiej rozdzielczości renderów bez ograniczeń rozmiaru
- używanie istniejących już ustawień SketchUp jak również dodawanie własnych
- tworzenie foto-realistycznych środowisk projektu (woda, piasek, trawa) jak również trójwymiarowego nieba z chmurami
- tworzenie sztucznych źródeł światła
- Pełna integralność - aby zobaczyć wideo przedstawiające pełną intergalność z SketchUp kliknij tutaj.
Render[in] całkowicie integruje się ze środowiskiem SketchUp wykorzystując te same ustawienia programu w celu umożliwienia szybkiego i prostego tworzenia renderów wysokiej rozdzielczości. Po ukończeniu tworzenia modelu, za pomocą Render[in] sprawisz, że Twój projekt będzie wyglądał jak prawdziwy poprzez wykorzystanie realistycznych dodatków jak i modyfikowalne źródła oświetlenia.
Render[in] wykorzystuje ustawienia SketchUp dotyczące:
- tekstur i materiałów
- pozycji słońca i cienii
- podłoża i tła
- pozycji kamery
- lokalizacji projektu
- Nowe ustawienia tekstur - aby zobaczyć wideo przedstawiające możliwości nowych ustawień tekstur kliknij tutaj.
Render[in] daje użytkownikowi dostęp do jeszcze większej ilości ustawień odnosnie tekstur.
- dodawanie odbicia czy połysku do materiałów w scenach
- dodawanie opcji auto-bump do materiałów dla realistycznych tekstur
- Ulepszone środowisko 3D - aby zobaczyć wideo przedstawiające możliwości nowych ustawień środowisk 3D kliknij tutaj.
Render[in] oferuje użytkownikowi dodatkowe ustawienia środowiska 3D. Za pomocą ustawień nieba 3D, 4 typów chmur, wody i trawy tworzenie realistycznych środowisk do scen staje się bardzo proste i szybkie.
Sztuczne oświetlenie - aby zobaczyć wideo przedstawiające możliwości sztucznego oświetlenia kliknij tutaj.
Oświetlenie jest kluczowym elementem tworzenia odpowiedniego nastroju w scenach. Za pomocą Render[in] możesz:
- symulować oświetlenie słoneczne
- symulować noc i dzień
- tworzyć świecące obiekty 3D
- tworzyć gładkie cienie
Nowości w Render[in]:
Nowy fizyczny silnik - w celu tworzenia oszałamiających obrazów, Render [in] 3 zawiera teraz swój własny, wbudowany silnik fizyczny, podkreślający fizyczną jakość renderingu, precyzję, materialną dokładność i oszczędzanie energii.
Ustawienia wstępne - Wybierz spośród wielu zaprogramowanych trybów (wewnętrzny, zewnętrzny, niskiego światła) i różnych definicji (szybkiej, średniej, jakościowej), aby szybko ustawić jak najlepsze rezultaty! Jeśli chcesz dostroić ustawienia, możesz zmodyfikować każde z nich ręcznie używając kursora i ustawiając własne wartości.
Okluzja otoczenia - ta nowa opcja w Render [in] 3 pozwala użytkownikom wyświetlać globalną okluzję otoczenia w celu tworzenia wirtualnych cieni w małych obszarach, gdzie nie dochodzi naturalne światło. Przynosi ona więcej głębi i uplastycznienia scen zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych.
Światła - Render [in] 3 jest jeszcze bardziej realistyczny, jeśli mowa o dystrybucji i rozproszeniu sztucznego światła. Światło jest tworzone z dowolnej grupy lub komponentu SketchUp; pojedyncza powierzchnia tworzy reflektor, podczas gdy kilka powierzchni tworzy punkt świetlny. Łatwo znaleźć i edytować światła Render [in] w zarysie (Outliner) z tekstem.
Neonowy shader - ponadto, neonowe światła zostały całkowicie zaktualizowane dla tej wersji - ze znacznymi korzyściami pod względem jakości i szybkości kalkulacji.
Kamera architektoniczna/architekta - Render [in] 3 przynosi nowy efekt wizualny o nazwie kamera architektoniczna/architekta. Funkcja ta działa także dla wysokich budynków, jak również do przedmiotów normalnej wielkości. Stosując tę technikę, można uzyskać 2-punktową perspektywę utrzymując równoległe linie pionowe.
iVisit 360 - zaprojektowany i opracowany przez Abvent dla architektów, projektantów, fotografów i profesjonalnej branży obrazowania. To innowacyjna technologia dedykowana do panoramicznych i wirtualnych prezentacji. Dzięki iVisit 360 udostępnianie panoramicznych prezentacji w 360 ° na urządzeniach przenośnych lub w Internecie jest proste, przyjemne i skuteczne.
-
Polecamy
-
Sprawdź również: