Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia z przeglądarce.
- Biurowe
- Graficzne i multimedialne
- Narzędziowe
- Ochrona danych
-
Projektowanie
-
Projektowanie
- ActCAD
- Arcadia
- Arcon
- Archicad
- Artlantis
- Ashampoo
- AutoCAD
- AutoTURN
- Ares Commander
- BricsCAD
- Cad Decor
- CADprofi
- Chaos (V-Ray)
- CorelCAD
- Cubic Orb
- EliteCAD
- Enscape
- FLUID DESK
- GACAD
- Gardenphilia
- Gstarcad
- IMSI Design
- INTELLICAD
- KeyShot
- Maxwell
- Maxon
- Meblarz 3D
- MegaCAD
- LIFEcad
- Lumion
- Plants Kit
- PRO100
- ProgeCAD
- Rhino
- Render[IN]
- Simlab
- Sketchup
- Sketchup Pro + V-Ray
- Sketchup Pro + V-Ray EDU
- Sketchup Pro + V-Ray + Skatter
- Sketchup Pro + Artlantis
- Sketchup Pro - dodatki i rozszerzenia
- SU Podium
- Twinmotion
- PunchCAD
- Unicorn Render
- Zwcad
- ZW3D
- 3D Coat
- 3DS Max
- Archiwum produktów
-
Projektowanie
Multiscatter dla 3ds Max
Plugin dla 3ds max do tworzenia scen z dużą ilościa obiektów
Wtyczka do 3ds max, która współpracuje z systemami renderowania V-Ray, Mental Ray, Corona i Octane. Za pomocą tego pluginu można łatwo i szybko tworzyć skomplikowane sceny z wieloma przedmiotami.
Zazwyczaj sceny w programie 3ds max z wieloma identycznymi obiektami zajmują dużo miejsca na dysku twardym, zużywają dużo czasu na załadowanie, co znacznie utrudnia pracę. MultiScatter stworzony jest w celu rozwiązania tych problemów. Scena zawierająca 500 000 identycznych obiektów utworzonych w programie 3ds max 2008 zajmuje około 1400 MB, jeżeli jest stworzona w MultiScatter i zawiera te same 500 000 obiektów, scena może zajmować zaledwie 250 KB.
Najbardziej fascynującą cechą MultiScatter jest szybkie generowanie wielu obiektów przed renderowaniem. Te przykładowe 500 000 obiektów jest tworzone w ciągu zaledwie 2 sekundy przed renderowaniem. Kolejna znakomita zdolność MultiScatter jest przesyłana i pobierana z pamięci VRayProxy w razie potrzeby. Umożliwia to stosowanie modeli wielokątów bez utraty wydajności i pojemności pamięci RAM.
Wsparcie dla systemów 64-bitowych i wielordzeniowych procesorów.
W MultiScatter tworzenie np: lasu lub miasta odbywa się w mgnieniu oka.
SYSTEM REQUIREMENTS
MultiScatter 1.097 and higher:
3ds Max versions: 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023
If you use V-Ray, versions: 3.6, 4.x (Next), 5+
MultiScatter 1.3.x.x, and 1.052 to 1.093
3ds Max versions: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020
3ds Max Design : from 2010 and higher
If you use V-Ray, versions: 1.5 (SP3- SP6), V-Ray 2 SP1, V-Ray 2.2, 2.3, 2.4 , 3, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 4 (Next)
MultiScatter 1.2.0.12
3ds Max versions: 2008 (no Mental Ray support), 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
3ds Max Design : all
If you use V-Ray, versions: 1.5 (RC5 -no animated proxy, SP1- SP6), V-Ray 2 SP1, V-Ray 2.2, 2.3, 2.4
OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, 8, 10 all 32 and 64 bit
-
Polecamy
-
Sprawdź również: